Lid worden

Mocht u interesse hebben voor de wachtlijst dan kunt u onderstaande alsnog invullen.

Procedure

Als u lid wilt worden van Fotoclub Sittard dan dient onderstaande formulier gebruikt te worden. Onze aanmeldprocedure werkt als volgt:

1. U vult onderstaande formulier in.
  2. Stuur vervolgens uw 10 beste foto’s toe in hoge kwaliteit (hoge resolutie/weinig compressie). Doe dit via bijvoorbeeld WeTransfer. De foto’s mogen verstuurd worden naar bestuur@fotoclubsittard.nl.
  3. Het bestuur zal uw aanvraag in behandeling nemen en beoordelen. Hierna zal u worden uitgenodigd door het bestuur voor een kennismaking tijdens een eerstvolgende bijeenkomst op onze locatie (Gemeenschapsaccommodatie Odasingel90). Tijdens deze bijeenkomst zullen we u vragen uw aanmelding te motiveren. Tevens zullen wij toelichten en laten zien hoe onze fotoclub werkt.
    Voor planning zie: Activiteiten kalender
  4. Bij een positieve beoordeling door het bestuur zullen wij het formulier + foto’s intern naar onze leden sturen. Zij zullen uw aanvraag beoordelen en aan het bestuur verslag uitbrengen. Dit gebeurd uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst door de leden.
  5. Bij een positieve uitkomst zal u worden uitgenodigd voor onze eerstvolgende fotobijeenkomst. Hier wordt u voorgesteld aan de leden en kunt u een introductie van uzelf doen. Tijdens deze avond dient u 5 nieuwe foto’s op print mee te nemen, minimaal A4 formaat. Deze 5 foto’s gaan we dan gezamenlijk bekijken en bespreken. Tijdens deze avond zal u enkel de eerste helft (ongeveer 1 tot 1,5 uur) van de avond aanwezig zijn.
  6. De aanwezige leden zullen na uw bezoek onderling een beoordeling uitbrengen over uw eerder toegestuurde digitale foto’s en printwerk. De leden zullen daarna een stemming uitbrengen. Bij een positieve uitkomst bent u volwaardig lid geworden van Fotoclub Sittard.

Aanmeldformulier

Contactgegevens:

Ervaring:

Aantal jaar ervaring met digitale fotografie: Aantal jaar ervaring met analoge fotografie: Aantal jaar ervaring met foto’s afdrukken: Ervaringsniveau met fotobewerkingssoftware (1-5) Gevolgde foto-opleidingen/workshops Favoriete type fotografie (bijv. landschap, portret, etc.)

Extra informatie:
    Overige informatie en/of motivatie